Re: Ucto: Elektronicke faktury

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Sun, 15 Jul 2001 10:02:26 +0200

Souhlasim s Vami.

Jen poznamka - existuje komercni format pro vymenu dat, ktery se pouziva ve
svete - napr. gnucash jej pouziva.

Jmenuje se QIF (Quicken Interchange Format)

Jeho format vypada napr. takto:
- --- zde odstrihni ---
!Type:Bank
D12/03/95
T4,706.57
CX
POpening Balance
L[New Bank]
^
- --- zde odstrihni ---

Prevzato z http://www.gnucash.org/docs/C/xacc-qif-import.html

I kdyz mne osobne se to zda trochu krypticke (ale podporovat jej nebude
spatne) - osobne bych preferoval nejaky XML format - pry nekde neco takoveho
existuje (napr. http://www.ofx.net/ - ale nevim jakou to ma kvalitu - aneb
sosam).

Dne so 14. červenec 2001 12:19 jste napsal(a):
> Urcite nelze zadnymi beznymi prostredky pozmenit fakturu
podepsanou
> [...]
> textovem terminalu. Pro ukladani do databazi se rovnez nehodi pro svou
> pametovou narocnost a neindexovatelnost.
>
> Polozky v seznamu jsem psal tak, jak mne napadlo a psal jsem je anglicky
> pro moznou pripadnou kompatibilitu se zahranicim. Jejich seznam a napln
> bych prenechal diskusi. Predkladam pouze zakladni princip
> autorizovatelne faktury pomoci jednoduchych a verejne dostupnych
> prostredku. Rovnez se hodi podpora ze strany zakona, financni urad tento
> zpusob MUSI respektovat, pokud tato faktura ma i ostatni nalezitosti dane

- --
                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
- -=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]