RE: Podpora cizich jazyku

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 13:17:56 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

Např ?

Sice z mého pohledu to není něco co potřebuji ... :-)
Ale spíše to beru z pohledu jestli by mohla být zvolena vhodná technologie s
ohledem na tento "požadavek".

Vím, že např. jde řešit dalším klientem v 3. úrovni, ale pokud to nebude
příliš náročné proč to nezakomponovat ?

A to je otázka na tvůrce klienta v 3. vrstvě např. u GUI (což mne zajímá).