Re: TECH: PRG: co nás čeká a nemine :-)

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Ing. Ladislav Starý" <stary@ekodat.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 16:02:56 +0200

přehledu s 100 000 položkami a cca 30 sloupci)
>To dostane cela sít pěknou zátěž než to přenese.
>Opravdu potřebujete v jednu chvili těch 100 tis vět. Nestačilo by
> vytahnout jenom těch par vět co vidi uživatel a osatni dotahovat?

Možná by chtělo nám laikům neznalých SQL vysvětlit, jak to vůbec funguje. Co
jsem se mohl setkat, většinou se zadal SQL dotaz, který vrátil naráz celý
číselník klientovi. To mě právě na tom děsí. Účetní samozřejmě v jedné
chvíli vidí jen to, co má na obrazovce, jde jen o to, aby to dotahování jej
také nebrzdilo.
Například já pořád žiju v jednoduchém prostředí PC FANDu, kde jsou veškeré
odezvy okamžité. Byl bych velice rád, kdyby takto dokázal reagovat i nový
systém.

S pozdravem
Ladislav Starý