Re: Ucto: Analyza: Prvotni a ucetni doklady

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Jan Marek <jmarek@jcu.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 19:14:32 +0200
User-agent Mutt/1.3.18i

Dobry den,

On Tue, Jul 17, 2001 at 11:55:56AM +0200, Lenka Drvotova wrote:
> [...]
> Oboje je § 7 zák. o daních z příjmů. Naše daňové přiznání má na to 5
> řádků - počítá jen s pěti různými příjmy na jedno IČO, ale může jich
> být i více.
> Zkuste dát za IČO ještě něco, ale pozor-některá IČO mají 6 čísel,
> některá 8 čísel.
> Pokud budu muset já jako účetní někam při každém převodu dat z
> pobočky zadávat tento kod, bylo by lepší dát tam něco složené z
> písmen. Třeba název firmy. Lépe se to pamatuje. Při 50 firmách se
> děsím, že si budu muset zapamatovat 50x IČO, ale název firmy si budu

asi by nebylo tezke to vyresit tak, ze by se davka generovala
vzdy pro takovou firmu, ve ktere by clovek zrovna pracoval... Tim
by odpadlo dosazovani cehokoliv do davky. Jen by bylo nutno na
druhe strane zkontrolovat, zda ta ktera davka je zrovna pro
firmu, ve ktere se pohybuju (resp. ve ktere zrovna nacitam data)...

> S pozdravem a přáním spousty dobrých nápadů.
>
> L.Drvotová

Zdravi
Honza Marek
--