DATMOD: ANNOUNCE - novinky na Infor$

To "konference ucto" <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Viktor Matys <grumpa@qwert.cz>
Date Fri, 27 Jul 2001 20:38:29 -0100

Opět vás zdravím s novikami. Tentokrát jsem si sáhnul do rezerv.:o))

Takže na http://qwert.cz/infors/ najdete v sekci "stáhněte si...":

- nový adresář "zadani", který obsahuje tabulku s ideovým návrhem toků dat
podnikovým informačním systémem. POVINNÁ ČETBA ! :o)

- nový adresář "pg_dumps", s čerstvým dumpikem databáze Infor$, včetně pár
testovacích dat. Čtěte README.

- ve zdrojích "ucto" je nový adresář "pohledy", obsahující hlavní knihu a
výkaz výsledovka ve zkráceném rozsahu.

Nic z výše uvedeného není definitvní. Jsou to jen výsledky přemýšlení a
náměty pro diskuzi.

za ohlasy s subjectem DATMOD opět velmi děkuji.

Teď si jdu přečíst, co jste mi napsali dnešního dne.:o))

Díky, díky, díky

Viktor Matys
Konference o vyvoji ucetnictvi                       http://ucto.linux.cz/