Re: UCT: proc opravy novym dokladem :-) vytah ze zakona :-( a pod.(bylo:RE: oprava zauctovanych dokladu - END)

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Ladislav Starý <stary@ekodat.cz>
Date Mon, 23 Aug 1999 10:52:37 -0000

----- Original Message -----
From: "Oto Buchta" <tapik@neo.cz>
To: <ucto-dev-l@pinknet.cz>
Sent: Monday, August 20, 2001 10:24 AM
Subject: Re: UCT: proc opravy novym dokladem :-) vytah ze zakona :-( a pod.
> [...]

> a zrekonstruovat všechny opravné doklady?
> 444:554:Mašková
> 444.2:1:Mašková
> 444.3:111:Šéfová
>
> Dokonce by vše mohlo být v jedné tabulce, pouze bychom měli navíc sloupec
> "opravuje", který by obsahoval ukazatel na aktuální doklad, který
opravuje.

> Jediný problém, který vidím, je v číslování dokladů. Možná, že by to šlo
> rozdělit tak, že opravné doklady by měli vlastní číselné řady.
> Proto bych chtěl, aby se k tomuto vyjádřili účetní.

Ucetni se k tomu vyjadrit asi nechteji, tak se pokusim reagovat sam.
Pripada mi to jako dobry kompromis mezi jednoduchosti obsluhy a vyhovenim
zakonu.
Nehlede na nespornou vyhodu, ze opravdu bude videt, kdo co opravdu zauctoval
(obcas i dobra obrana proti rozzurene sefove, kdyz si neco zauctuje a za 14
dni to prohlasi za naprosty nesmysl).
Jediny problem vidim v cislovani opravnych dokladu. Myslim si, ze by se ten
opravny doklad musel zauctovat pod stejnym cislem dokladu. Pokud bude mit
opravny doklad jine cislo, tak je musim videt vzdy oba a to je to, co ucetni
nechtej.

S pozdravem
Ladislav Stary