Re: PRG: Kterou corbu

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Karel Zak <zakkr@zf.jcu.cz>
Date Mon, 25 Mar 2002 13:50:32 +0100
User-agent Mutt/1.2.5i

On Mon, Mar 25, 2002 at 01:44:16PM +0100, Libor Chocholaty wrote:
> Co treba ORBacus? Maji nekolik verzi, pekne propracovane multithreaded modely, i
> verzi s velmi rychlou odezvou.

 Kdyz tak pozoruji tuto debatu, tak bych se rad optal jak je to s
 portovatelnosti tech jednotlivych implementaci. Tedy pokud neco
 napisu treba v ORBitu bude mi to behat v ruznych systemech (tise
 predpokladam bezproblemovost C++ v ruznych OS)?

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/