=?utf-8?B?UkU6IMOaxI1ldG5pY3R2w60=?=

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Tomas MACOUREK" <macourek@microware.cz>
Date Thu, 11 Apr 2002 09:44:58 +0200
Disposition-notification-to "Tomas MACOUREK" <macourek@microware.cz>
Importance Normal
Organization Microware Tomas Macourek

Dobry den,

Psal jsem do této konference jiz před drahnym casem ale bez jakekoli reakce a tak jsem pochopil ze je tato cesta asi slepa
 a dal jem "neotravoval". Ve chvili, kdy vzniklal Vas projekt koncil muj. Tedy projekt. Snazil jsem se dat dohromady partu na vytvoreni informacniho systemu (tehdy na bazi tenkeho klienta tedy prohlizec a skripty na strane serveru + java skript). Gestorem se mnel stat majitel jiz leta plne funkcniho ucetniho systemu implementovaneho v malych ale i velkych firmach (elektrorozvodne zavody) a z pohledu vlastnosti snad jednoho z nejlepsich - nejpropracovanejsich na trhu. Dohoda znela, ze on doda know-how a ja s kolegy (tehdy se dvema  apak to zbabele vdali) vytvorime software, na který by posleze mohl prevest sve klienty. Bohuzel se mi nepodarilo sehnat "lidi". Vy zase udajne nemate toho meho znameho (nabizel jsem jej zcela drze v této konferenci!!!) TDF se mi také libi, byt je ještě ne zcela hotova a mohla by byt platformou pro vnik fakt dobreho IS. Pokud bude Vas zajem na tvorbe systemu trvat a  budou Vas zajimat zkusenosti a znalosti a predstavy nabizene mym znamym napiste. Zde je totiž de facto "JEN" o implementaci jiz existujiciho a velmi propracovaneho systemu :o)

Hezky den

                         \\\\|////
                         \\ _ _ //
                          ( o o )
                     www.microware.cz
        Tomas Macourek <macourek@microware.cz>
       +-<LAN>-<Hardware>-<Software>-<Servis>-+
                         oooO  (  )
                         (  )  ) /
                          \ ( (_/
                           \_)