Re: Ucto: Konverze dat

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Jan Marek <jmarek@jcu.cz>
Date Thu, 26 Apr 2001 09:06:57 +0200
User-Agent Mutt/1.3.15i

Dobry den,

On Wed, Apr 25, 2001 at 05:03:28PM +0200, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

> :-) To je perfektni... ALe myslim, ze existuji uz hotova rozhrani
> (nevim, zda v teto oblasti existuji standardy, ale...). Urcite
> jsem mel uvest URL... Takze:
> http://www.xml.org/xmlorg_registry/index.shtml
> Pro nas asi bude relevantni polozka Accounting :-)

Hmm... tak to jsem se tedy unahlil... Nemuzu ty odkazy ted najit,
ale vim, ze by nekde mely byt repository navrhu ruznych DTD prave
pro vymeny dat. Tusim, ze se do toho montuje i Microsoft
(nastesti tady nema jinou moznost, nez textove a diky DTD taky
dobre kompatibilne a hlavne otevrene... :-))))

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek