Re: Moduly, dokumentace apod.

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Karel Zak <zakkr@zf.jcu.cz>
Date Thu, 15 Nov 2001 12:06:14 +0100
User-Agent Mutt/1.2.5i

On Thu, Nov 15, 2001 at 11:48:32AM +0100, Petr Pytelka wrote:
> Ahoj vsichni,
> zacinam se postupne zapojovat do tohoto projektu. Po procteni konference a
> modelu jsem vytvoril dva dokumenty:
> 1. obecne navrhy tykajici se modulu, dalsiho postupu
> http://blue.lightcomp.cz/gnuAudit/Navrhy.html
> 2. pripominky k ucetnimu modulu:
> http://blue.lightcomp.cz/gnuAudit/Pripominky_BKKP.html
>
> Dokumenty jsem zatim umistil u nas na server, v pripade, ze budou
> odpripominkovany a pripadne prijaty postoupim je dale. Nerad bych nekomu
> neco vnucoval, jedna se pouze o seznam dosavadnich postrehu z projektu.

 Konecne jsem si precetl neco z ceho mam pocit, ze pisatel je schopen
 analyzovat a modelovat -)

 Poznamky:

    - pokud jde neco psat v HTML jde to psat v docbooku. Urcite jsem
      proti tomu aby finaln verze docs byla v nejakem konecnem
      neprevoditelnem fomatu.

    - IMHO neni problem posilat sve myslenky do tohoto listu na misto
      umistovani na web.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>