Re: projekt tucniak, spolupraca

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Karel Zak <zakkr@zf.jcu.cz>
Date Mon, 23 Sep 2002 10:49:04 +0200
User-agent Mutt/1.2.5i

On Sun, Sep 22, 2002 at 06:58:50PM +0200, Viktor Matys wrote:
> Jaka prijemna zprava! :o)

 Souhlas. IMHO nejlepsi zpusob jak zacit a pritahnou lidi je opravdu
 zacit...

> Touzil jsem pro jednoduchem, funkcnim systemu. Ovsem nenarazil jsem na
> nic, co by uz existovalo. Po dotazu do konference cz.comp.linux se zacala
> houfovat parta nadsencu a vloni v cervnu byla prvni schuzka. Tam jsem
> zjistil, ze jsem se dal do spolku s partou teoretiku a megalomanu.
> Vysledek byl ten, ze projekt chcipnul. Neni divu, koho by nezadavilo velke
> sousto. Navic se ukazalo ze prave ti, kdo meli nejvetsi oci, nakonec meli
> nejmene casu...

 Ne vse umrelo. Uz rok pred timto davovym nadsenim zacal projek Mape a zije
 dal a prezije i dalsi nadsenecke "vlny" :-) Na zacatku pristiho roku pocitam,
 ze by mohla konecne zacit i prace primo na ucetnictvi.

 To, ze to zde umrelo bych, ale nikomu za zle nemel. IMHO je ted
 alespon jasne to co mnohym jasne nebylo a to objem a problematicnost
 zadani. Verim, ze to bude i zdrave pouceni pro dalsi projekty a pro
 jejich pripadnou organizaci.

 Nerozumim navrhu DB kde je neco omezeno na takova cisla. Bud mam
 1:1, 1:M, M:M, nebo ne?

 Uz tam brouwsim :-)

    Karel

--