Re: Ucast na ucetnictvi

To Jan Marek <jmarek@jcu.cz>, "konference ucto" <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Viktor Matys <grumpa@qwert.cz>
Date Mon, 16 Jul 2001 17:43:30 -0100

Dne po 16. ?ervenec 2001 11:28 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> zasilam mail s tim, ze jsem ochoten ucastnit se na praci na
> ucetnictvi.
>
> Jmeno a Prijmeni: Jan Marek
> e-mail: jmarek@jcu.cz
> oblat: Navrh dat a logiky aplikace, mirne postrehy ze svych
> zkusenosti (zatim neprilis velkych) z ucetnictvi, testovani
> aplikace, pripadne psani dokumentace...

Jse zarazen! :o)

> BTW: Mel bych par poznamek k tomu, co mate na svych strankach:
>
> Ja bych asi neuzaviral rok tim, ze by se vsechno zkopirovalo do
> jine databaze...

Jasne. V tomhle jsem byl prehlasovan na schuzi presne s temi duvody, ktere
uvadite (Postgre to utahne)

> Upravy
> jednotlivych dokladu by se mely vzdy delat tam, kde doklad
> vznikl!

Ano, vidim to uplne stejne. Zauctovany doklad je mozne jedine stornovat a
udelat znovu, nebo udelat opravny doklad (jako novy).

> Jeste me napadla jedna vec: Abra ma perfektni system parovani
> dokladu: tento system slouzi k tomu, aby se postupne ve financnim
> deniku dostaly k sobe doklady, ktere k sobe patri.

Ano, mit moznost sledovat puvod dat je samozrejma. Ucetni doklady buou
obsahovat i zaznam vlasnti historie. To pak umozni i parovani dokladu.

> Mejte se hezky
> Zdravi
> Honza Marek

Vy taky. :o))