Re: Ucto: Analyza: Prvotni a ucetni doklady

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Zdenek Drvota" <drvota-l@zds.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 11:39:23 +0200
Organization ZDS, spol. s r. o.

Ahoj.
Samotné IČO !NELZE! použít jako jednoznačný identifikátor
účetní jednotky! (Více viz komentář účetní)

### Dan Ohnesorg napsal dne 17 Jul 01, v 8:54 :
> Asi by to tak šlo, nenapadá mě, proč by nemělo. Aby účetní následně
> poznal, která dávka to je, asi bysme měli do rozhranní zapracovat
> unikátní identifikátor, zřejmě IČO (DIČ). Předpokládám, že není možné vést
> na jedno IČO dvě různá účetnictví.
 ...právě že je to možné!

> Takže dávka by obsahovala (mimo jiné):
> IČO
> kód pracoviště (pobočky) v rámci organizace
> identifikaci pachatele
>
> to celé zabalit, podepsat a zašifrovat gpg a poslat mailem. Zcela
> komfortní řešení pro každého.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota@zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info@zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI@Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail