Re: Ucto: Analyza: Prvotni a ucetni doklady

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Lenka Drvotova" <drvotova@zds.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 11:55:56 +0200
Organization ZDS, spol. s r. o.

Pane Ohnesorgu,
vedení více účetnictví na jedno IČO je možné.
Příklad: FO je členem sdružení bez právní subjektivity a je pověřena
vést účetnictví za sdružení (může být jednoduché nebo podvojné).
Vedle toho ještě dělá např.pojišťovacího poradce a vede si účetnictví.
Oboje je § 7 zák. o daních z příjmů. Naše daňové přiznání má na to 5
řádků - počítá jen s pěti různými příjmy na jedno IČO, ale může jich
být i více.
Zkuste dát za IČO ještě něco, ale pozor-některá IČO mají 6 čísel,
některá 8 čísel.
Pokud budu muset já jako účetní někam při každém převodu dat z
pobočky zadávat tento kod, bylo by lepší dát tam něco složené z
písmen. Třeba název firmy. Lépe se to pamatuje. Při 50 firmách se
děsím, že si budu muset zapamatovat 50x IČO, ale název firmy si budu
pamatovat vždy.

S pozdravem a přáním spousty dobrých nápadů.

L.Drvotová