RE: Oznacovani dokladů, jejich elektronické uložení

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 14:18:28 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

Řekl bych, že spisová služba by to mohla být otázka modulu "korespondence"
:-) a mě by se taky moc líbila. .-)
Ale až později....

> Myslím si, že tento problém není problémem účetních, protože
> ty mají svůj
> způsob uložení dokladů propracovaný.

<rejp>
Jak který. .-)
</rejp>

> Co by se mi líbilo a zřejmě i účetním, tak je mít možnost uložit si do
> počítače oscanovaný obraz dokladu. Mám dojem, že na posledním Invexu

Ano to bych také chtěl, a pak ještě deník (oteřeno, upraveno,...)
zapracujeme do modelu :-)

Ale zatím ho není kam psát .... (Už se na tom pracuje...)

> prezentovali velký scaner, který dokázal ve velké rychlosti scanovat
> dokumenty ve faxové kvalitě, což by účetním stačilo. Jeden
> dokument A4 měl
> snad velikost 4kB. Při dnešních cenách disků zřejmě není problém takto
> uložit alespoň faktury.
> V takovém případě by se určitě daly využít i čárové kódy,
> protože scanování
> by probíhalo na jiném pracovišti. Zajímavé je to především
> u vydaných faktur, protože vystavené faktury v elektronické
> podobě většinou
> jsou. U účetní firmy je to zajímavé u obou typů faktur.

Pro nás u všech dokladů. .-)

http://ucto.ferschmann.cz/