RE: TECH: PRG: co nás čeká a nemine :-) . 2. ca 3. vrstva

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 14:30:03 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

Při prohlížení v klientovi NE (uživatel ca 3.vrstva), to mi stačí tahat to
po 20 položkách/větách, .... ale zadám to jako filtr s tímto výsledkem.

Zajímat mě z toho bude třeba sumy, počet položek,.. popř. nakonec export či
tisk, ale na ten si rád počkám.

Zmiňoval jsem to proto, že má být nějaké rozhraní (XML,..) tak jen aby se
počítalo s takovým výskytem. :-)