Re: Ucto: Analyza: Prvotni a ucetni doklady

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Lenka Drvotova" <drvotova@zds.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 13:27:50 +0200
Organization ZDS, spol. s r. o.

Jsem s Vámi pane Pospíchale.
Děkuji Vám.

L.Drvotová

Od:             	"Ing. Vlastimil Pospichal" <vpospichal@centrum.cz>
Komu:           	ucto-dev-l@pinknet.cz
Datum odeslání: 	Tue, 17 Jul 2001 11:15:59 +0200
Věc:            	Re: Ucto: Analyza: Prvotni a ucetni doklady
Poštovní prog.: 	Pegasus Mail for Win32 (v3.12c)
Odpověď kam:    	ucto-dev-l@pinknet.cz

> Dobry den,
>
> rad bych, aby se take nezapomnelo na pripad, kdy jedina ucetni
> zpracovava ucetnictvi na jednom pocitaci pro vice firem. Takovych
> pripadu je IMHO stale dost. Pokud by tento stav mel byt rozsiren, pripoji
> se pres SSH dalsi terminal, ale stale se bude zpracovavat na jedinem
> stroji, ze ktereho se rozvojem ucetni firmy muze stat dedikovany server -
> i kdyz to v pripade Linuxu neni nutne. Porad to vsak bude stejny OS a
> stejny ucetni program.
>
> Uvital bych program, ktery bude pracovat v konzolovem prostredi a
> [...]

       Ing. Lenka Drvotova  e-mail:drvotova@zds.cz
       danovy poradce
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                             e-mail:info@zds.cz
Internet proti monopolu    http://www.bojkot.cz