RE: Par postrehu k ucto.linux.cz/uvod/

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Václav Koránek <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Thu, 19 Jul 2001 08:52:53 +0200
Disposition-notification-to Václav Koránek<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

..kraceno...

> Souhlas, je celá rada dokladu, které se týkají DPH, pritom se na nich
> žádné DPH nevyskytuje. V takové chvíli je velice težké to odsledovat
> jen v úcetnictví. U nás to zatím takto funguje, ale bude
> nutné to zmenit.

predpokládejme obe vyžadované metody :-)
1, z prvotních dokladu
2, z úcetnictví

> Zaujalo me to, ale moc jsem z toho nebyl moudrý, asi by to
> chtelo videt.
> Hlavne mi není moc jasný ten index DPH. To tam to DPH není
> prímo umístené?

slouží jako atibut aby se vedelo, že ta cástka ve vete napr. 22 je prijaté
zdanitelné plnení s nárokem na odpocet :-)

Nejsou jen sazba 0,5 a 22 nýbrž to má spoustu niancí :-)

> Co se toho správného nastavování týce, slyšel jsem, že to
> trvá 2 mesíce,

Cokoliv nastavit cca 3 mesíce :-) vyladit 1 rok :-)

> než se všechno nastaví. S naším programem vás naucím zacházet za
> nekolik hodin.

TeD spojujete dve rozdílné veci ovládání a nastavení programu :-)