Adresar 0.3.0

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Cirkl Stepan" <cirkl@mssch.cz>
Date Thu, 17 Jan 2002 21:53:39 +0100
Organization Masarykova stredni skola chemicka

DD

Fers mi spravne upozornil, ze je blbost resit extra telefony a pritom
mit ostatni kontaktni typy (email, web, pager...) jednoduse u
kontaktu.

Tato pripominka se tedy projevila predelanim systemu kontaktu,
kdy se na kontak divame obecne, a urcujeme u nej typ (o jaky druh
kontaktu jde: telefon, web, mail, icq...) a kategorii (znate z PDA,
obchodni, soukromy...).

Mozna by stalo za to este zavest podtyp. Viz priklad.
Typ:telefon
  podtyp: mobilni
              prace
              domu
              atd.

to predkladam k vyjadreni.

Evidenci osob jsem zatim vynechal (uz v minule verzi). Podle
ohlasu by nebyla nejspis moc pouzivana, takze se zatim radsi
budeme venovat necemu uzitecnemu a pak se k tomu nekdy
vratime.

Praci zdar

Durill

Stepan Cirkl