Obeh dokladu souvisejicich s pokladnou

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Cirkl Stepan" <cirkl@mssch.cz>
Date Fri, 18 Jan 2002 15:25:23 +0100
Organization Masarykova stredni skola chemicka

DD

chtel bych pozadat nekoho, aby napsal mensi pojednani o obehu
dokladu souvisejicich z pokladnou. Popsat druhy dokladu, jenz s
pokladnou souvisi, jejich zauctovani a chovani pokladny z pohledu
ucetnictvi.

Pro ilustraci, mne nejasne veci:
Musim davat doklad na kazdou prodanou vec? Pokud ne, jak je to
s vykazovanim prijmu a vydaju z pokladny? Co s paragony?

Podrobneji:
Co jsem stacil zjistit, tak do ucta jde maximalne deni trzba - prijem
a mesicne vydaje z pokladny. Ted nevim jak je to s dokladama.
Zda jen delam neaky doklad ze sem za ten den prijal tolik a za
mesic vydal tolik, nebo je to jinak. Co vsechno musim dokladovat?
Jak se mi do dokladu o denim prijmu promitnou paragony (danove
doklady)? Ty ignoruju (davam jen do evidence vydanych dokladu)
nebo s nimi delam neco jineho?

Dekuji za vysvetleni problemu. Preferuji delsi povidani, nez nekolik
poznamek, ale i za ty budu rad...

diky

Durill

Stepan Cirkl