RE: ucetnictvi

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Jirsa Zdeněk <jirsa@alma-ltd.cz>
Date Wed, 10 Apr 2002 20:12:27 +0200
Importance Normal

Informace, ktere jsem ziskal o projektu od lidi, kteri se ucastnili
LinuxExpo, se mi velice libyly.
Prvni dojem :
- nerekl bych ze se v soucasnem stadiu jedna o propracovanejsi aplikaci, ale
o velice dobry nastroj a zpusob jak databazovou aplikaci vytvorit
+ z meho pohledu je to velice promysleny a do dusledku jdouci nastroj (je tu
videt velky kus prace)
+ realizacni tym firmy TDF ma zkusenosti s velkymi projekty
? nevim do jake miry je to open source projekt a zda jsou veskere zdroje
volne dostupne a siritelne
- neexistuje celistva ukazkova aplikace (kompletni ucetnictvi), kterou je
pote mozne upravovat podle potreb (soucasna verze je ukazkou co je mozne -
faktury, polozky, adresar)(to neni krytika - maji me sympatie)
- horsi je to s dokumetaci a popisnou cinnosti, ale na obranu musim dodat ze
se snazi a dodelavaji ji za pochodu (navic prostredi TDF s dokumentaci
pocita a jen otazkou do jake formy se mi dokumentace vyexportuje - pokud ji
tam nekdo vytuka)
- asi by chtelo vysledny produkt jeste upravit aby obycejny uzivatel nemnel
tolik starosti s intalaci a ruznym nastavovanim
+? tesim se na novou verzi

Muj zaver? - asi by nam trvalo nekolik let (cca 2 az 3) nez bychom vytvorili
neco podobneho, jen se potrebuji jeste zzit s TDF a pochopit principy, ktere
pouzivaji.

Ahoj vsem
Zdk