Re: projekt tucniak, spolupraca

To Viktor Matys <grumpa@qwert.cz>
From Yenar Calentaure <yenar@host.sk>
Date Sun, 22 Sep 2002 19:12:43 +0100
Cc infors@qwert.cz, ucto-dev-l@pinknet.cz,tucniak-devel@lists.sourceforge.net
User-agent Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826

Viktor Matys wrote:
> I ja Zdravim!
>
> Jaka prijemna zprava! :o)
:)

> Projekt Infor$ jsem zacal pred vic nez rokem proto, ze jsem chtel mit
> ucetnictvi pod Linuxem a ne pod DOSem, kde jsem si ho kdysi naprogramoval.
>
> Touzil jsem pro jednoduchem, funkcnim systemu. Ovsem nenarazil jsem na
> nic, co by uz existovalo. Po dotazu do konference cz.comp.linux se zacala
> houfovat parta nadsencu a vloni v cervnu byla prvni schuzka. Tam jsem
> zjistil, ze jsem se dal do spolku s partou teoretiku a megalomanu.
> Vysledek byl ten, ze projekt chcipnul. Neni divu, koho by nezadavilo velke
> sousto. Navic se ukazalo ze prave ti, kdo meli nejvetsi oci, nakonec meli
> [...]
Tak nejak to vypadalo i u nas, po zverejneni na www.linux.sk: nedelejte
to takhle, to vam nepude, musite pouzivat tohle, bla bla ale kod veskery
zadny :).

> Nakonec jsem se namichnul a vratil se k rozpracovanemu zadani na Infor$.
> Bohuzel jsem skoncil mezi temi, co nemaji cas... Takze chciplo i tohle.:o)
>
> Mam velkou radost, ze se nekde na obdobnem projektu pracuje. Z vaseho
> popisu mam dojem, ze mirite presne tam, kde jsem to chtel mit. Jednoduse
> primo k veci. A v konzoli (tomu zatleska 90% ucetnich).
Ano, snazime se aby to bylo co nejdriv provozuschopne, za podminky, ze
to nebudeme muset prepsat hned po prvni verzi. Projekty ktere zacinaji s
predstavou, ktera je realizovatelna v 100000 radcich kodu mavaji kratky
zivot...

> Sice nemam casu nazbyt, ale se zadanim a dokumentaci pomuzu rad. Navic si
> vedu sam ucetnictvi a mam nekolik kamaradu a kamaradek mezi ucetnimi a
> danovymi poradci. Snad by nejakou otazku pomohli vyresit taky.
Casu nazbyt nema nikdo, ale vsichni se snazime. Vsechno trva dele nez
bychom si predstavovali, ale radsi pomalu nez vubec.

> Zadani pro projek Infor$, stejne jako cely projekt je Open pod GPL. Takze,
> pokud tam najdete nejakou inspiraci, tak to klidne vysucknete.:o) Budu
> jenom rad, ze jsem se s tim nedelal nadarmo.
Uz sme se trosku inspirovali ;). Je to dobry podklad, i kdyz asi ne
vsechno pujde implementovat napoprve. Budeme se snazit.

> Tesim se na dalsi vyvoj a ted se jdu kouknout na ty vase stranky.:o)
Asi jsem zapomnel upozornit ze je to anglicky... Ale to uz asi vis :).
Ted vyvstava otazka proc anglictina: snazime se udelat system
portovatelny do jinych zemi a nejlepe se dorozumiva anglicky :). Takze
radsi zacit hned tak, nez potom vsechno predelavat. Teda s tou
portovatelnosti je to moje fixna idea (ostatni to nepovazuji za nic moc
duleziteho).

> Viktor Matys alias Grumpa

yenar

--