FW: Ucto: chrrr

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Mon, 2 Jul 2001 15:30:35 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

Díky za obsáhlou odpověď.

v textu

Bude zahájena ?

Početl jsem zběžně archív, všiml jsem si na začátku jednoho mailu kde se
hezky rozebíralo
jaké by měli být definovány cíle, ale nebyl nijak rozvinutý ... :-(

Má cenu něco rozvíjet a vybírat když nejsou definovány podmínky ? (Zní to
možná tvrdě, ale myslím to dobře.)

> Zatim je zde nekolik systemu, ktere muzete pouzit:
> * zatim asi nejdal je Petr.Bravenec@atlas.cz a jeho ucetnictvi PUB
> http://www.penguin.cz/~tycho/. Je to GTK/PostgreSQL. Ale
> vypada to, ze to
> trochu uhnilo (vice viz predchozi mail v konfere).
> * http://www.sous.cz/~volcko/ucto/index.php - PHP + MySQL.
> Ale nevim zda jsou
> zde nejake pokroky.

Pěkná účta, ale malá. :-) :-(

> Nyni jsem oslovil nekolik autoru, kteri slibovali neco
> dalsiho jak to nyni
> vypada. Snad se mi ozvou.

> Urcite s Vami pocitame :-)

Mohu nabídnout analýzu, metodiky, návrhy datových modelů, definice GUI,
reportů ..

Starám se o vedení účetnictví od jednotlivých fyzických osob, po střední
organizaci (do 50 zam., do 1 mld. obratu, několik poboček).

Návrh, aby nevypadal jen jako kritik:   .-)

1, definovat cíle
2, zjistit jestli někdo někde něco takového nevyvíjí (GPL/GNU) pro Linux i
Win
3, zapojit se nebo vypracovat vlastní (z zjednodušeného pohledu uživatele
stačí přehledy s definovatlnejma filtrama a definovatelný dialogy pro
zadávání)

V.K.