Re: integer nebo float?

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Ondrej Koala Vacha <koala@fi.muni.cz>
Date Wed, 23 Jan 2002 13:07:11 +0100 (CET)

On Wed, 23 Jan 2002, Cirkl Stepan wrote:

> V podstate se jedna o Integer u ktereho je dano, ze poslednich x
> cifer je za desetinou carku. Takze integer ano.
>
> decimal (16,4) znamena cislo o 16 cifrach, kde 4 posledni znich
> sou za desetinou carkou.

Ano. Ale mne jde spis o to, jak bude s daty pracovat aplikace.
Nepredpokladam, ze kvuli kazde matematicke operaci se bude volat sql
server. A typ decimal da do aplikace desetinne cislo stejne jako float
nebo double. Z vyse uvedeneho vsak soudim, ze pokud bude mena DECIMAL,
tak aplikaci budou dostavat castky v korunach a pri vypoctech se bude
zaokrouhlovat.

--
Ondrej Koala Vacha