Re: integer nebo float?

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Václav Kořánek <work.vkoranek@scorpionis.cz>
Date Thu, 28 Feb 2002 14:33:47 +0100
User-agent Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:0.9.8)Gecko/20020204

Jen malá technická  ;-)   se zaokrouhlováním účetní moc nedrážděte  ;-)
  neb to pak Vám vmetou do tváře, že pak učetnictví nebude správně a
věrně zobrazovat skutečný stav.

:-P

V.K.

P.S.: V metodě FIFO a váženého průměru pokud mi pamět slouží o
zaokrouhlení nic není !