Re: Ucto: Shrnutí sobotníhosetkání

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Adamek <petr@nwt.cz>
Date Mon, 16 Jul 2001 14:50:34 +0200 (CEST)

On Mon, 16 Jul 2001, Karel Zak wrote:

>  [..cut..]
>
>  Tak nejak mi s toho dle te definice vychazi Mape (mape.jcu.cz) :-)

Mape je take jedna z variant, na setkani se o nem dost hovorilo, zatim se
ale resi specifikace pozadavku a prvotni navrh, takze definitivni
rozhodnuti jeste nepadlo. Jednak nevim, jak je daleko jeho vyvoj, a take
si nejsem jisty, jak s jeho pomoci vytvaret distribuovane aplikace s
asynchronni vymenou zprav (viz. debata o davkovem zpracovani). Ale
netvrdim, ze by to neslo. :o)

Kazdopadne bych jeste chvilicku s vyberem pockal, osobne mam v
planu vyzkouset jak aktualni verzi Mape, tak i jine podobne nastroje.

--
Petr Adámek, vedoucí útvaru IS, NWT Computer s.r.o.
tel: +420-602-736088 +420-634-350148