Re: integer nebo float?

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Jan Marek <jmarek@jcu.cz>
Date Tue, 26 Feb 2002 16:32:24 +0100
User-agent Mutt/1.3.27i

Zdravim,

On Mon, Feb 18, 2002 at 02:40:33PM +0100, Zdenek Drvota wrote:
> Ahoj,
> ono se to nemusí týkat jen průměrných cen, ale i těch
> nákupních nebo prodejních. Vzpomínám si minimálně na jeden případ
> skladu, kde to muselo být snad dokonce na 4 místa na jednotku
> (dřevo na pile :).

No, ono to ma asi vyznam predevsim tam, kde se nejaka konkretni
castka deli na vetsi mnozstvi (odhadl bych napr tak vice nez
100), ale pak zase nasobi a jde ve vetsim poctu ze skladu.
Samozrejme to ma vyznam i u polozek, ktere jsou halerove: napr:

Sroubek M4 : skladova cena: 0.1536

Kdyz jich bude chtit nekdo 1000 (coz asi neni zase az tak maly
mnozstvi), tak uz jsem v desitkach haleru (153.60). Problem ale
nastane, kdyz mi jich privezou 100000 a budu za ne platit
15582.32. Pak budu mit velky problem dostat to na sklad tak, aby
se mi stav skladu po vyskladneni vynuloval... A to jsem jeste
nedelal vazeny prumer...

> Z.D.
>        Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota@zds.cz

Honza Marek